goMAG.ro : Importanţa brandingului în eCommerce

Un client fericit este un client care cumpara mai mult decat un produs, este acel client care „cumpara” o experienta.

Cristina Preda este fondatoarea Preda Publishing, un magazin online care imbina experienta lecturii cu aroma exclusivista a ceaiului de calitate si a ciocolatei rafinate.

In cadrul discutiei noastre live, am avut ocazia sa descoperim mai multe despre povestea din spatele proiectelor Cristinei, despre pasiunea pentru lectura, ciocolata si Franta, dar si despre cum sa construiesti o audienta pentru produsele tale.

Asadar, te invitam sa descoperi mai multe despre importanta brandingului in business, dar si sfaturile Cristinei pentru un business de succes.

De la multinationala la antreprenoriat

Cristina are o experienta extinsa in lucrul cu clientii business.

 Dar, dupa 10 ani de activitate in multinationale, si-a dat seama ca isi doreste sa faca un singur lucru: retail.

Mi-am dat seama ca, de fapt, as vrea sa lucrez in zona de retail, si ca mi s-ar parea foarte frumos sa reusesc sa fac ceva care sa se adreseze consumatorului final”, ne spune Cristina.

Atunci cand te adresezi unei companii, comunicarea si procesul de vanzare sunt destul de anevoioase si complicate. La polul opus, in retail, traseul catre client si comunicarea directa cu acesta este mai facila, mai palpabila. 

E ca o relatie de familie, vorbesti direct cu consumatorul final. Si asta mi s-a parut intotdeauna fascinant”, ne mai spune Cristina.

Cand pasiunea se transforma in idee de business

Este deja cunoscut faptul ca un business de succes, indiferent de nisa, are nevoie de multa implicare si pasiune. 

Pentru Cristina a fost un proces destul de simplu pentru a-si pune dorinta in aplicare. 

Pasionata de lectura, dar si inarmata cu dorinta de a face ceva diferit si de a aduce ceva nou pe piata de carte din Romania, Cristina a deschis prima editura de sport din tara.

Proiectul a fost unul ambitios deoarece, asa cum mentioneaza si Cristina, nu exista la acel moment o audienta formata pe acest segment. Desi nu intentiona sa deschida un magazin, o calatorie la Paris a schimbat totul.

Mi-am dat seama ca exista o anumita categorie de oameni care nu sunt adresati de nimeni, nu sunt targetati de nimeni. Pe zona de carte nu stiam sa fie nicio colectie macar a unei edituri care sa se adreseze acestor oameni, care sunt foarte ofertanti”, ne spune Cristina.

Prima carte pe care Cristina a publicat-o in Romania a fost Born to Run (Nascuti pentru a alerga) de Christopher McDougall, o carte fenomen la care Cristina revine cu mult drag chiar si acum.

Astfel a aparut primul magazin.

Magazinul s-a bucurat de succes, iar acest lucru a fost un catalizator bun care a motivat-o pe Cristina sa exploreze mai mult zona de branding.

Mi-am dat seama ca ar trebui sa vin cu ceva nou. Si m-am gandit sa nu mai promovez cartea ca produs, ci ca experienta. Pentru mine e un ritual in sine. Mie imi place sa-mi pregatesc sesiunile de citit ca pe o sesiune la SPA. Un rasfat pe care ti-l dai tu tie. M-am gandit sa ofer aceeasi experienta clientilor mei”, ne spune Cristina. 

Deci, ce lipsea din tabloul unei sesiuni de lectura? Ciocolata si ceaiul.

Aceasta strategie a prins foarte bine la public, iar Cristina a inteles ca Preda Publishing devine o zona usor aglomerata. 

Astfel, pe la inceputul anului 2020, aceasta lanseaza cel de-al doilea magazin, Bonjour Choco, care se adreseaza in special femeilor in cautarea unor momente unice, dulci si rafinate.

Intreg interviul prezentat de goMAG.ro , il puteti citi AICI, accesand goMAG.ro

Încă de la infiinţarea postului de radio goFM am ales să prezentăm informaţii pozitive fără A VĂ AFECTA EMOŢIONAL – pentru că credem că este posibilă o lume mai bună. Încercăm să armonizăm informaţiile pe care le citeşti încă de la primele ore ale dimineţii şi îţi oferim sunetul go 24/24 cu muzică aleasă pe sprânceană. Pentru a putea face acest lucru, depindem de sprijinul cititorilor şi ascultatorilor noștri. Pentru că un jurnalism bun este scump și nu este disponibil gratuit.

Ideea noastră: spre deosebire de multe alte publicaţii mass-media, activitatea echipei editoriale este accesibilă în mod liber. Articolele noastre ar trebui citite, apreciate și partajate cât mai mult posibil. Doar așa pot conduce la schimbările necesare din punct de vedere social în lumea noastră. În schimb, goFM.ro este susținut de cititorii noștri. Voluntar și solidar. Cu participarea dvs., goFM.ro poate fi, de asemenea, ceea ce este în viitor: un public critic și o voce angajată pentru o mai mare protecție a informaţiei de calitate. Susțineți goFM.ro cu o donaţie voluntară.

Susține proiectul goFM cu o donație:
Select a Donation Option (EUR)

Enter Donation Amount (EUR)
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on google
Google+
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on google
Share on print
Share on email
Share on telegram
Share on pocket
Share on xing
Share on vk
Share on skype

CELE MAI DISTRIBUITE ȘTIRI

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

--:--
--:--
  • cover
    goFM
  • cover
    goFM Mobile
  • cover
    goREBEL
  • cover
    harmony Radio
  • cover
    goCAFE (NEW RADIO)
  • cover
    goROCK
  • cover
    goJAZZ
  • cover
    go SCHLAGER (NEW RADIO)
  • cover
    goTRAFFIC (în curând)