Sfaturi politice: o campanie electorala incepe dupa numararea ultimului buletin de vot

Tipăriturile și vizualurile de campanie sunt minunate pentru crearea de rețele, publicitate și marketing social. De aceea, un designer grafic angajat pentru a crea o machetă personalizată trebuie să fie pe deplin conștient de ceea ce este necesar pentru a transforma o campanie de imagine și notorietate într-una încununată de succes în materie de eligibilitate. Când sunt concepute ”ca la carte”, vizualurile pot ajuta orice candidat să își atingă, măcar în parte, propriile deziderate. Pe de altă parte, vizualurile lipsite de interes, ar putea face politicianul să pară neexperimentat și neprofesional, împreună cu oferta sa. Tocmai pentru a evita acest risc, vă prezentăm, în cele de mai jos, 8 sfaturi asupra modului în care trebuie să își gândească campania de imagine orice candidat serios la alegerile locale din această toamnă.

  1. Alegeți condiții profesionale de consultanță și de exprimare grafică!

Nu folosiți primele firme de consultanță și de tipărituri pe care le întâlniți pe Web. Calitatea profesională, chiar dacă antrenează costuri este o prioritate atunci când vine vorba de scopul dvs politic. Mesajele inteligente și forma grafică în care le veți prezenta vor fi determinante în campania electorală.

  1. Nu încercați să nu deranjați. Apelați la sloganuri puternice și convingătoare!

Un titlu puternic, convingător este primul lucru pe care îl remarcă, în comunicare, cei cărora li te adresezi. Sloganurile de pe vizualuri, bine scrise, îi captivează pe alegători, obligându-i să citească întreaga machetă. Deseori, titlurile îndrăznețe sunt cele care provoacă emoțiile alegătorilor, combinând mesajul de forță al candidatului cu concluzia sugerată publicului țintă la finalul prezentării.

  1. Feriți-vă de vizualurile supraîncărcate!

Când vine vorba de proiectarea unui pliant de campaniei, e necesar să excludeți conținutul aglomerat, dens. Un vizual de impact trebyuie să fie ușor de citit, memorabil, concis și clar. Pliantul perfect este cel care care evidențiază, pe rând, toate obiectivele cheie ale candidatului. Lăsați detalierea acestora pentru discuțiile ulterioare, de grup.

  1. Fii coerent în exprimarea vizuală!

Coerența este extrem de importantă în designul pliantului de campanie. Alegeți maxim două registre de exprimare în care să vă prezentați mesajele, având în vedere faptul că targetarea trebuie raportată la un pun public eterogen. Unul dintre registre trebuie să fie oficial, sobru, constituindu-se într-un veritabil identity electoral. Cel de-al doilea trebuie să țină cont de trendul celor mai accesate vizualuri din social – media, când rețelele sociale sunt unul dintre instrumentele principale de campanie. În ambele variante, însă, fiți consecvenți în ceea ce privește mesajele, logo-urile și fonturile folosite. În cele din urmă, alegătorii vor putea recunoaște temele campaniei candidatului în cel mai scurt timp. De asemenea, când vine vorba de proiecte asumate la nivel individual, luați în considerare branding-ul personal pentru candidați.

  1. Nu vă plictisiți publicul căruia vă adresați!

Fiți creativi și gândiți în afara cutiei. Majoritatea materialelor de campanie sunt neplăcute și plictisitoare. De obicei, alegătorii care primesc pliante plictisitoare le aruncă fără să le citească, iar pe cele întîlnite pe rețelele de socializare le ignoră! Faceți designul flyerelor de campaniei atrăgătoare, combinând fonturi interesante cu o grafică colorată pentru a atrage potențialii alegători. De asemenea, nu uitați de sloganurile smart, care să provoace publicul targetat.

  1. Apelați la vizualuri diferite pentru mesajele electorale!

Folosiți mai multe variante de vizualuri campanie. Având în vedere că alegătorii diferiți au interese și priorități diferite, proiectați o varietate de pliante. În acest fel, puteți orienta cu ușurință alegătorii individuali mai cu succes, răspunzând preocupărilor și intereselor lor specifice.

  1. Evidențiați mereu mesajul candidatului!

Asigurați-vă că designul vizualului sau volantului de campanie evidențiază mereu mesajul candidatului. Alegătorii doresc să știe exact ce înseamnă candidatul și acțiunile pe care intenționează să le facă. Faceți intențiile și mesajul candidatului să transpară foarte clare din pliante, astfel încât alegătorii să știe de ce ar trebui să aleagă acea persoană. Asigurați-vă că răspundeți la această întrebare foarte importantă: de ce ar trebui să mă alegeți pe mine?

  1. Oferiți un apel la acțiune!

Nu evitați vizualurile de campanie care să includă un apel la acțiune ce încurajează răspunsul imediat. Oferiți o serie de canale de răspuns accesibile oricând, de genul email, canale social – media sau site-ul web. În acest fel, alegătorul poate răspunde în timp real ofertei dvs, iar cei care derulează campania pot urmări feedbackul și pot ține cont de acesta în modularea și adaptarea ofertei și mesajelor, de la zi la zi.

Sursa:Rodica Mandache (articol trimis redactiei goNEWS)
Editare goNEWS.ro:Cristian DRAGOMIR

Încă de la infiinţarea postului de radio goFM am ales să prezentăm informaţii pozitive fără A VĂ AFECTA EMOŢIONAL – pentru că credem că este posibilă o lume mai bună. Încercăm să armonizăm informaţiile pe care le citeşti încă de la primele ore ale dimineţii şi îţi oferim sunetul go 24/24 cu muzică aleasă pe sprânceană. Pentru a putea face acest lucru, depindem de sprijinul cititorilor şi ascultatorilor noștri. Pentru că un jurnalism bun este scump și nu este disponibil gratuit.

Ideea noastră: spre deosebire de multe alte publicaţii mass-media, activitatea echipei editoriale este accesibilă în mod liber. Articolele noastre ar trebui citite, apreciate și partajate cât mai mult posibil. Doar așa pot conduce la schimbările necesare din punct de vedere social în lumea noastră. În schimb, goFM.ro este susținut de cititorii noștri. Voluntar și solidar. Cu participarea dvs., goFM.ro poate fi, de asemenea, ceea ce este în viitor: un public critic și o voce angajată pentru o mai mare protecție a informaţiei de calitate. Susțineți goFM.ro cu o donaţie voluntară.

Susține proiectul goFM cu o donație:
Select a Donation Option (EUR)

Enter Donation Amount (EUR)
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on google
Google+
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on google
Share on print
Share on email
Share on telegram
Share on pocket
Share on xing
Share on vk
Share on skype

CELE MAI DISTRIBUITE ȘTIRI

  • Trending

    Hamsteri mondiali de înaltă tehnologie

    Industria auto este amenințată cu o perioadă scurtă de muncă, iar liniile de producție sunt într-un punct mort în China: microcipurile sofisticate sunt puține în întreaga lume. Acestea provin aproape exclusiv din Taiwan. Cum a apărut criza? Noua consolă de joc de la Sony a fost epuizată de luni de zile, laptopurile și tabletele sunt […] More

    Read More

  • Trending

    Autoritățile chineze impun amenzi de asupra companiei Alibaba

    Republica Populară îl acuză pe retailerul online de încălcarea regulilor de concurență. Alibaba trebuie să plătească acum o amendă de 18 miliarde de yuani. Organele de supraveghere din China pentru concurență au amendat grupul chinez Alibaba cu o amendă de 18 miliarde de yuani, echivalentul a 2,3 miliarde de euro. Cea mai mare platformă de […] More

    Read More

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

--:--
--:--
  • cover
    goFM
  • cover
    goFM Mobile
  • cover
    goREBEL (NEW RADIO)
  • cover
    harmony Radio
  • cover
    harmony MOBILE
  • cover
    goROCK
  • cover
    goJAZZ
  • cover
    go A TUTTI
  • cover
    goLOUNGE
  • cover
    goSPACE
  • cover
    goTRAFFIC (în curând)