Sfaturi politice: o campanie electorala incepe dupa numararea ultimului buletin de vot

Tipăriturile și vizualurile de campanie sunt minunate pentru crearea de rețele, publicitate și marketing social. De aceea, un designer grafic angajat pentru a crea o machetă personalizată trebuie să fie pe deplin conștient de ceea ce este necesar pentru a transforma o campanie de imagine și notorietate într-una încununată de succes în materie de eligibilitate. Când sunt concepute ”ca la carte”, vizualurile pot ajuta orice candidat să își atingă, măcar în parte, propriile deziderate. Pe de altă parte, vizualurile lipsite de interes, ar putea face politicianul să pară neexperimentat și neprofesional, împreună cu oferta sa. Tocmai pentru a evita acest risc, vă prezentăm, în cele de mai jos, 8 sfaturi asupra modului în care trebuie să își gândească campania de imagine orice candidat serios la alegerile locale din această toamnă.

  1. Alegeți condiții profesionale de consultanță și de exprimare grafică!

Nu folosiți primele firme de consultanță și de tipărituri pe care le întâlniți pe Web. Calitatea profesională, chiar dacă antrenează costuri este o prioritate atunci când vine vorba de scopul dvs politic. Mesajele inteligente și forma grafică în care le veți prezenta vor fi determinante în campania electorală.

  1. Nu încercați să nu deranjați. Apelați la sloganuri puternice și convingătoare!

Un titlu puternic, convingător este primul lucru pe care îl remarcă, în comunicare, cei cărora li te adresezi. Sloganurile de pe vizualuri, bine scrise, îi captivează pe alegători, obligându-i să citească întreaga machetă. Deseori, titlurile îndrăznețe sunt cele care provoacă emoțiile alegătorilor, combinând mesajul de forță al candidatului cu concluzia sugerată publicului țintă la finalul prezentării.

  1. Feriți-vă de vizualurile supraîncărcate!

Când vine vorba de proiectarea unui pliant de campaniei, e necesar să excludeți conținutul aglomerat, dens. Un vizual de impact trebyuie să fie ușor de citit, memorabil, concis și clar. Pliantul perfect este cel care care evidențiază, pe rând, toate obiectivele cheie ale candidatului. Lăsați detalierea acestora pentru discuțiile ulterioare, de grup.

  1. Fii coerent în exprimarea vizuală!

Coerența este extrem de importantă în designul pliantului de campanie. Alegeți maxim două registre de exprimare în care să vă prezentați mesajele, având în vedere faptul că targetarea trebuie raportată la un pun public eterogen. Unul dintre registre trebuie să fie oficial, sobru, constituindu-se într-un veritabil identity electoral. Cel de-al doilea trebuie să țină cont de trendul celor mai accesate vizualuri din social – media, când rețelele sociale sunt unul dintre instrumentele principale de campanie. În ambele variante, însă, fiți consecvenți în ceea ce privește mesajele, logo-urile și fonturile folosite. În cele din urmă, alegătorii vor putea recunoaște temele campaniei candidatului în cel mai scurt timp. De asemenea, când vine vorba de proiecte asumate la nivel individual, luați în considerare branding-ul personal pentru candidați.

  1. Nu vă plictisiți publicul căruia vă adresați!

Fiți creativi și gândiți în afara cutiei. Majoritatea materialelor de campanie sunt neplăcute și plictisitoare. De obicei, alegătorii care primesc pliante plictisitoare le aruncă fără să le citească, iar pe cele întîlnite pe rețelele de socializare le ignoră! Faceți designul flyerelor de campaniei atrăgătoare, combinând fonturi interesante cu o grafică colorată pentru a atrage potențialii alegători. De asemenea, nu uitați de sloganurile smart, care să provoace publicul targetat.

  1. Apelați la vizualuri diferite pentru mesajele electorale!

Folosiți mai multe variante de vizualuri campanie. Având în vedere că alegătorii diferiți au interese și priorități diferite, proiectați o varietate de pliante. În acest fel, puteți orienta cu ușurință alegătorii individuali mai cu succes, răspunzând preocupărilor și intereselor lor specifice.

  1. Evidențiați mereu mesajul candidatului!

Asigurați-vă că designul vizualului sau volantului de campanie evidențiază mereu mesajul candidatului. Alegătorii doresc să știe exact ce înseamnă candidatul și acțiunile pe care intenționează să le facă. Faceți intențiile și mesajul candidatului să transpară foarte clare din pliante, astfel încât alegătorii să știe de ce ar trebui să aleagă acea persoană. Asigurați-vă că răspundeți la această întrebare foarte importantă: de ce ar trebui să mă alegeți pe mine?

  1. Oferiți un apel la acțiune!

Nu evitați vizualurile de campanie care să includă un apel la acțiune ce încurajează răspunsul imediat. Oferiți o serie de canale de răspuns accesibile oricând, de genul email, canale social – media sau site-ul web. În acest fel, alegătorul poate răspunde în timp real ofertei dvs, iar cei care derulează campania pot urmări feedbackul și pot ține cont de acesta în modularea și adaptarea ofertei și mesajelor, de la zi la zi.

Sursa:Rodica Mandache (articol trimis redactiei goNEWS)
Editare goNEWS.ro:Cristian DRAGOMIR

Susține proiectul goFM cu o donație:
Select a Donation Option (EUR)

Enter Donation Amount (EUR)
goCHAT
gofmstudio
astăzi începând cu ora 21:00 la goFM.ro aveți o nouă ediție din City BEAT cu Florin OTROCOL
gofmstudio
asteptam mesajele dumneavoastra si prin WhatsApp la 0736.044.055
gofmstudio
in aceasta saptamana, "VINTAGE NIGHT CAFFE" se va difuza de la orele 21 pana la ora 4 a diminetii, urmat de "goMORNING" de la 5 la 9 cu Dana Daba, Daniela Sommer si Laurentiu S. Lup
gofmstudio
urmeaza la goFM.ro o noua informatie interesanta.
gofmstudio
Nomofobia – dependenţa de telefonul mobil
gofmstudio
ANUNT IMPORTANT: Emisia programelor din cadrul goNEWS GROUP RO & DE va fi intrerupta in aceasta seara incepand cu ora 21:30 pentru o perioada de maxim 15 min., intrucat vor incepe probele de emisie video ce se pot urmari si pe portalul partener HEDEX.tv Va multumim pentru intelegere.
Ghiță
Ghiță is back
Ghiță
Ghita + Muzica Gofm = LOVE
Mircea Pop
🤝🤝
gofmstudio
te salutam Mircea POP si bun venit in goFM.ro
gofmstudio
urmariti in aceste momente "CITY BEAT" cu Florin OTROCOL.
Customize
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on google
Share on print
Share on email
Share on telegram
Share on pocket
Share on xing
Share on vk
Share on skype

CELE MAI DISTRIBUITE ȘTIRI

  • Cât de benefic este să tragi un pui de somn în timpul zilei

    Somnul este foarte important pentru sanatate, de aceea e normal sa fim preocupati de orele pe care le petrecem dormind si de faptul ca e posibil sa nu dormim destul. Inca din copilarie ni se spune cat de important este sa dormi la pranz. Iar daca atunci cand eram mici refuzam cu obstinatie sa dormim […] More

    Read More

  • Pele s-a vaccinat împotriva COVID – 19

    Legendarul fotbalist Pele, in varsta de 80 de ani, a fost vaccinat, marti, impotriva virsului Sars-Cov-2, informeaza AFP. Cu acest prilej, el si-a indemnat compatriotii sa respecte in continuare regulile puse in aplicare din cauza pandemiei de coronavirus. „Este o zi de neuitat, am primit vaccinul! Pandemia nu s-a terminat inca. Trebuie sa ramanem disciplinati […] More

    Read More

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

--:--
--:--
  • cover
    goFM
  • cover
    goFM Mobile
  • cover
    goREBEL (NEW RADIO)
  • cover
    harmony Radio
  • cover
    goROCK
  • cover
    goJAZZ
  • cover
    go A TUTTI
  • cover
    goLOUNGE
  • cover
    goSPACE
  • cover
    goTRAFFIC (în curând)
  • cover
    TESTE - goFM ALBA IULIA
  • cover
    TESTE - goFM Câmpulung Muscel
  • cover
    TESTE - goFM Făgăraş
  • cover
    TESTE - goFM Constanţa
  • cover
    TESTE - goFM Iaşi