Problema periculoasă a frigului la Tesla: Iată cum vrea Musk să rezolve problema

Din cauza temperaturilor foarte scăzute înregistrate în prezent în unele părți ale Americii de Nord, există tot mai multe rapoarte de la șoferii Tesla care spun că noua pompă de căldură de pe Model 3 și Model Y creează probleme foarte mari. Problema a existat deja anul trecut și se presupune că a fost rezolvată – acum producătorul de automobile electrice caută febril o soluție.

America de Nord se confruntă în prezent cu un val de frig: În unele părți din Canada și SUA se înregistrează de câteva zile temperaturi extrem de scăzute, uneori sub -40 °C. În acest context, există tot mai multe rapoarte despre șoferi Tesla ale căror sisteme de încălzire au cedat în timpul condusului, uneori ducând la scenarii periculoase – relatează EFAHRER.com.

Defecțiunile se referă la vehiculele Model 3 și Model Y, care au fost livrate de la începutul anului trecut cu o pompă de căldură eficientă din punct de vedere energetic pentru încălzirea și răcirea habitaclului. Anul trecut au fost deja raportate defecțiuni ale pompelor de căldură. La momentul respectiv, Tesla a lansat o actualizare over-the-air pentru vehiculele sale, declarând că defecțiunea a fost remediată. Cu toate acestea, rapoartele care au reapărut acum arată că problema pare să existe în continuare.

Membrii unui forum Tesla au vorbit cu tehnicienii responsabili.
Potrivit Tesla, vina nu este că temperaturile sunt prea scăzute pentru pompa de căldură. Producătorul de automobile electrice a echipat componenta cu un “sistem cu dublă buclă”, un fel de circuit dublu care ar trebui să fie capabil să încălzească aerul ambiant în mod adecvat chiar și la temperaturi foarte scăzute.

Forumul Tesla Tesla Owners Online a pregătit o explicație pe platforma de mesaje scurte Twitter:

“Informații despre problemele legate de pompele de căldură cu care se confruntă unii în condiții de frig extrem. De la Saskatchewan Tesla Owners Club: Tocmai am primit niște vești și informații foarte încurajatoare despre sistemul de climatizare de la tehnicianul nostru extraordinar de la Tesla Saskatoon, atunci când am lăsat modelul nostru Model 3 2022 în această dimineață.

Am vrut să împărtășesc informațiile pentru a-i ajuta pe alții: Tesla ia foarte în serios această problemă a încălzirii pe vreme rece – sunt foarte preocupați de siguranța șoferilor, așa că această problemă este cu siguranță o prioritate.

Inginerul se află într-un chat de grup cu inginerii din Fremont și Alaska și a lucrat direct cu aceștia în ultimele săptămâni pentru a rezolva această problemă. Toți lucrează împreună și, acolo unde este necesar, unele piese de vehicule […] sunt chiar trimise în California pentru a putea afla ce se întâmplă.

Aș dori, de asemenea, să aud de ce o actualizare de software pentru toți proprietarii de Y/3 ar trebui să aibă un impact mare imediat (actualizarea este în lucru acum, finalizarea este necunoscută, dar cât mai curând posibil):

1) Sistemul pompei de căldură poate funcționa foarte bine la temperaturi sub -30 °C, deoarece există două circuite care utilizează compresia și expansiunea agentului frigorific (din lichid în gaz în lichid). Aceste circuite pot genera căldură chiar și în condiții de frig extrem. Echipa din Alaska a testat acest lucru în condiții de frig extrem și funcționează. Așadar, în principiu, pompa de căldură poate funcționa și va funcționa în climatul nostru.

2) Una dintre cauzele observate ale unei defecțiuni de încălzire diagnosticate este că clapeta de admisie a aerului din față îngheață și aerul rece este suflat în sistem atunci când se circulă pe autostradă, ceea ce face ca sistemul de pompă de căldură să nu funcționeze corect. Aerul rece trece pe lângă un senzor care anunță sistemul de încălzire și ventilație că este pe cale să cedeze, după care apare celebra eroare și compresorul încetează pur și simplu să mai funcționeze.

Una dintre opțiunile pe care le oferă software-ul este aceea de a menține compresorul/sistemul în funcțiune chiar dacă clapeta nu funcționează corect. Și, bineînțeles, încercând să ne dăm seama cum să prevenim ca acest lucru să se întâmple în primul rând. Tehnicianul a recomandat să vă asigurați că grila neagră din partea din față a vehiculului este curată și liberă, deoarece acolo se poate acumula zăpadă/gheață, ceea ce face ca clapeta să nu se deschidă/închidă corespunzător.”

CEO-ul Tesla, Elon Musk, pare de asemenea mulțumit de aceste explicații și a comentat postările cu “Minunată explicație!”.

Încă de la infiinţarea postului de radio goFM am ales să prezentăm informaţii pozitive fără A VĂ AFECTA EMOŢIONAL – pentru că credem că este posibilă o lume mai bună. Încercăm să armonizăm informaţiile pe care le citeşti încă de la primele ore ale dimineţii şi îţi oferim sunetul go 24/24 cu muzică aleasă pe sprânceană. Pentru a putea face acest lucru, depindem de sprijinul cititorilor şi ascultatorilor noștri. Pentru că un jurnalism bun este scump și nu este disponibil gratuit.

Ideea noastră: spre deosebire de multe alte publicaţii mass-media, activitatea echipei editoriale este accesibilă în mod liber. Articolele noastre ar trebui citite, apreciate și partajate cât mai mult posibil. Doar așa pot conduce la schimbările necesare din punct de vedere social în lumea noastră. În schimb, goFM.ro este susținut de cititorii noștri. Voluntar și solidar. Cu participarea dvs., goFM.ro poate fi, de asemenea, ceea ce este în viitor: un public critic și o voce angajată pentru o mai mare protecție a informaţiei de calitate. Susțineți goFM.ro cu o donaţie voluntară.

Susține proiectul goFM cu o donație:
Select a Donation Option (EUR)

Enter Donation Amount (EUR)
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on google
Google+
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on google
Share on print
Share on email
Share on telegram
Share on pocket
Share on xing
Share on vk
Share on skype

CELE MAI DISTRIBUITE ȘTIRI

  • Trending Hot

    Lost Domain se aude și la goROCK

    Merchant of Emotions este un album concept, o invitatie ascultătorului catre o CALATORIE sufleteasca, în care boala mintală nu este doar subiectul principal, ci și directorul viziunii albumului. De la prima melodie urmărim „The Merchant” îmbolnăvindu-se de depresie și pentru fiecare melodie invităm ascultătorul să urmărească evoluția. Subiecte precum paranoia, singurătatea, depresia sunt evidențiate în […] More

    Read More

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

--:--
--:--
  • cover
    goFM
  • cover
    goFM Mobile
  • cover
    goFM 90,4 FM
  • cover
    goREBEL
  • cover
    goHARMONY - Love Radio
  • cover
    goSPACE
  • cover
    goCAFE
  • cover
    goROCK
  • cover
    goJAZZ
  • cover
    go SCHLAGER
  • cover
    goTRAFFIC (teste)