O revoluție în traficul feroviar de marfă

Trenurile au fost cuplate manual încă din secolul al XIX-lea. Acest lucru urmează să fie digitalizat și să facă transportul feroviar mult mai atractiv în comparație cu cel feroviar.

Trenurile au fost cuplate manual încă din secolul al XIX-lea. Acest lucru urmează să fie digitalizat și să facă transportul feroviar mult mai atractiv în comparație cu cel feroviar.

În ceea ce privește transportul de marfă, calea ferată nu este în secolul 21, ci mai degrabă este încă blocată în secolul 19. Trenurile sunt cuplate ca pe vremea împăratului, ceea ce reprezintă o muncă grea: lucrătorii de manevră trebuie să plaseze suportul de 20 de kilograme al unui vagon pe cârligul vagonului următor, să strângă cuplajul prin rotirea unui filet de șurub și, de asemenea, să conecteze conducta de aer pentru frâne. Numai în stațiile de marfă din Germania, acest lucru se întâmplă de aproximativ 70 000 de ori pe zi, iar în întreaga Europă chiar de aproximativ 400 000 de ori. Cuplarea cu șuruburi nu este doar foarte obositoare din punct de vedere fizic, ci necesită și mult timp. Numai testul de frânare durează aproximativ o oră. Un tren nu poate porni atât de mult timp.

O absurditate în vremuri de digitalizare, spun la unison industria și politicienii. Noul ministru al Transporturilor, Volker Wissing (FDP), vorbește despre o “nemulțumire de peste 70 de ani” și despre o “transformare urgentă care nu mai poate fi amânată cu o zi”. Pentru că vechiul sistem costă în cele din urmă bani și – și mai rău: pune în pericol obiectivele de mediu, se tem cei de la Berlin. Pentru coaliția de guvernare, căile ferate joacă un rol principal în lupta împotriva schimbărilor climatice. Până în 2030, nu numai numărul de pasageri din transportul de călători va crește puternic, ci și ponderea transportului feroviar de marfă în așa-numita “repartiție modală”. Cu toate acestea, obiectivul extrem de ambițios de a crește această cotă de la 19 la 30%, în detrimentul camioanelor, este greu de realizat cu ajutorul cuplajului testat și testat.

Se presupune că DAK trebuie să o repare acum. În sectorul sănătății, este vorba de o societate de asigurări de sănătate; în lumea feroviară, abrevierea înseamnă “Digital Automatic Coupling”. DAK conectează automat vagoanele de marfă între ele. Acesta creează o legătură mecanică între vagoane fără a fi nevoie de intervenția omului. În același timp, acesta cuplează conducta de aer pentru frână, precum și o linie de bus de date și de alimentare. În cadrul operațiunilor de manevră automatizate în mod corespunzător, acest lucru ar trebui să crească capacitatea cu până la 40%, să reducă costurile de proces și să permită trenuri de marfă mai lungi, mai grele și mai rapide, adaptate la sistemul modern de semnalizare ETCS.

Pentru cei care încă mai cred că acesta este un subiect destinat doar specialiștilor din domeniul feroviar, o alianță de asociații spune clar: este vorba despre o adevărată revoluție în transportul de marfă. Într-o declarație comună încă nepublicată, Deutsche Bahn (DB), asociația industriei feroviare VDB, asociația companiilor de transport VDV și asociația proprietarilor de vagoane de marfă VPI subliniază un lucru înainte de toate: “DAK este mai mult decât o cuplare.” Este “coloana vertebrală digitală a logisticii inteligente și fără emisii a viitorului”, care stă la baza trenului digital de mărfuri. Aceasta înseamnă, printre altele: Acesta poate fi utilizat pentru a realiza tot ceea ce face digitalizarea atât de atractivă prin evaluarea datelor – cum ar fi monitorizarea sarcinii în timp real sau întreținerea predictivă.

Încă de la infiinţarea postului de radio goFM am ales să prezentăm informaţii pozitive fără A VĂ AFECTA EMOŢIONAL – pentru că credem că este posibilă o lume mai bună. Încercăm să armonizăm informaţiile pe care le citeşti încă de la primele ore ale dimineţii şi îţi oferim sunetul go 24/24 cu muzică aleasă pe sprânceană. Pentru a putea face acest lucru, depindem de sprijinul cititorilor şi ascultatorilor noștri. Pentru că un jurnalism bun este scump și nu este disponibil gratuit.

Ideea noastră: spre deosebire de multe alte publicaţii mass-media, activitatea echipei editoriale este accesibilă în mod liber. Articolele noastre ar trebui citite, apreciate și partajate cât mai mult posibil. Doar așa pot conduce la schimbările necesare din punct de vedere social în lumea noastră. În schimb, goFM.ro este susținut de cititorii noștri. Voluntar și solidar. Cu participarea dvs., goFM.ro poate fi, de asemenea, ceea ce este în viitor: un public critic și o voce angajată pentru o mai mare protecție a informaţiei de calitate. Susțineți goFM.ro cu o donaţie voluntară.

Susține proiectul goFM cu o donație:
Select a Donation Option (EUR)

Enter Donation Amount (EUR)
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on google
Google+
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on google
Share on print
Share on email
Share on telegram
Share on pocket
Share on xing
Share on vk
Share on skype

CELE MAI DISTRIBUITE ȘTIRI

  • Telegram lansează versiunea Premium

    Aplicaţia de mesagerie Telegram a lansat versiunea Premium, care oferă upload pentru fişiere mai mari, download-uri mai rapide şi alte funcţii suplimentare pentru un abonament lunar de 5 dolari pe lună. Fondatorul Telegram Pavel Durov a promis anterior că aceste schimbări nu vor avea un impact negativ asupra funcționalității oferite celorlalți utilizatori. Pentru 5 dolari […] More

    Read More

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

--:--
--:--
  • cover
    goFM
  • cover
    goFM Mobile
  • cover
    goFM 90,4 FM
  • cover
    goREBEL
  • cover
    goHARMONY - Love Radio
  • cover
    goSPACE
  • cover
    goCAFE
  • cover
    goROCK
  • cover
    goJAZZ
  • cover
    go SCHLAGER
  • cover
    goTRAFFIC (teste)