Eveniment rar vara aceasta: Cometa care poate fi văzută de pe Pământ o dată la 7000 de ani

Neowise, o cometa descoperita abia in luna martie a acestui an, a fost vizibila cu ochiul liber timp de cateva zile si va putea fi privita pana la jumatatea lunii august.

Observarea cometei este un eveniment foarte rar, chiar unic in viata, intrucat corpul luminos va mai putea fi vazut de-abia peste aproximativ 7.000 de ani, potrivit Euronews.

Este cea mai stralucitoare cometa vizibila din emisfera nordica in ultimii aproximativ 25 de ani. Apropierea sa de Soare a facut ca praful si gazul de pe suprafata ei sa arda, creand astfel o urma stralucitoare.

Neowise – numita oficial Comet C / 2020 F3 NEOWISE – s-a apropiat cel mai mult de soare pe 3 iulie, iar pe 23 iulie s-a inregistrat cea mai apropiata trecere a acesteia pe langa Pamant.

Cometa poarta numele telescopului spatial cu infrarosu al NASA cu care a fost descoperita in martie.

Potrivit lui Joseph Masiero, cercetatorul sef adjunct al NEOWISE in cadrul Laboratorului de Propulsie Jet NASA din sudul Californiei, cometa s-a format in urma cu 4,6 miliarde de ani si are o lungime de 5 kilometri.

Corpul luminos a inceput sa-si piarda din vizibilitate din ziua de 22 iulie, momentul in care s-a inregistrat cea mai mare apropiere de Pamant, pe masura ce isi continua calatoria departe de planeta noastra.

Încă de la infiinţarea postului de radio goFM am ales să prezentăm informaţii pozitive fără A VĂ AFECTA EMOŢIONAL – pentru că credem că este posibilă o lume mai bună. Încercăm să armonizăm informaţiile pe care le citeşti încă de la primele ore ale dimineţii şi îţi oferim sunetul go 24/24 cu muzică aleasă pe sprânceană. Pentru a putea face acest lucru, depindem de sprijinul cititorilor şi ascultatorilor noștri. Pentru că un jurnalism bun este scump și nu este disponibil gratuit.

Ideea noastră: spre deosebire de multe alte publicaţii mass-media, activitatea echipei editoriale este accesibilă în mod liber. Articolele noastre ar trebui citite, apreciate și partajate cât mai mult posibil. Doar așa pot conduce la schimbările necesare din punct de vedere social în lumea noastră. În schimb, goFM.ro este susținut de cititorii noștri. Voluntar și solidar. Cu participarea dvs., goFM.ro poate fi, de asemenea, ceea ce este în viitor: un public critic și o voce angajată pentru o mai mare protecție a informaţiei de calitate. Susțineți goFM.ro cu o donaţie voluntară.

Susține proiectul goFM cu o donație:
Select a Donation Option (EUR)

Enter Donation Amount (EUR)
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Google+
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram

CELE MAI DISTRIBUITE ȘTIRI

• Donatori milionari din monede virtuale fac gesturi de caritate

Tot mai multi investitori de talie mare din piata criptomonedelor au inceput sa isi doneze 1% din castigurile anuale rezultate din tranzactiile cu monede virtuale catre caritate. Astfel ca, zilele trecute, patru veteran din acest domeniu s-au alaturat initiative Founders Circle, un grup ce sustine The Giving Block, o organizatie de caritate. Cripto Giving Pledge […] More

• Povestea Iepuraşului de Paşti

Grație unor legende mai vechi, iepurașul a devenit un animal simbol, asociat cu sărbătoarea de Paști. Considerat inițial un simbol păgân, a devenit în timp o emblemă a fertilităţii și a fost asociat în cele din urmă de creştini cu apariţiile lui Iisus după Înviere. În prezent, oamenii din lumea întreagă folosesc acest simbol pentru […] More

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Privacy Policy

To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. %privacy_policy%

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

--:--